sâmbătă, 27 august 2011

Rosii la congelator

Pentru ca, in ultimele zile, am primit foarte multe rosii de casa, de la prieteni si de la rude, ne-am gandit ca trebuie sa gasim o modalitate de a le pastra pentru iarna. Nu aveam prea mult timp la dispozitie pentru a face suc de rosii  insa, mi-am amintit ca bunica mea pregatea rosii pentru iarna foarte usor si repede.
Ca urmare, m-am gandit sa aplic si eu reteta.
In 30 de minute puteti avea pungile cu rosii gata pregatite.
Se pune un vas mare cu apa la fiert.
Intre timp se spala rosiile. Cand apa a inceput sa fiarba, se pun rosiile spalate si se lasa la oparit circa 2-3 minute.
Cand coaja a inceput sa crape, se scot si se pun in apa rece pentru a putea fi decojite mai usor.
Rosii decojie le-am taiat felii, am indeparta cotorul si le-am pus in pungute mai mici, cam cate 2 rosii in fiecare. Nu am pus nici sare si nici conservant.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu