duminică, 14 august 2011

Cartofi cu rozmarin

Acestia sunr cartofii mei preferati. Eu nu mananc nicodata carnea impreuna cu cartofi, insa imi place sa asociez cartofii cu salata.
Iar vara, cand sun atatea legume, ce poate fi mai bun decat o portie de cartofi cu rozmarin serviti cu salata?
Reteta este foarte simpla, chiar si eu am incercat-o o data, singura, si mi-a iesit.

Se curata cativa cartofi de coaja, se taie cubulete si se pun la fiert in apa cu sare in jur de 8-9 minute. Daca se lasa mai mult la fiert devin prea moi si nu mai ies asa buni.
Dupa ce au fiert, se iau de pe  foc, se scurg de apa si se pun la prajit un unt sau in margarina, impreuna cu cateva crengute de rozmarin proaspat, taiate, marunt.
Se poate folosi si rozmarin din plic, insa este mai gustos cel proaspat.

Cartofii sun gata cand au prins o crusta aurie.
Sunt absolut deliciosi si mie imi place sa ii mananc cu salata verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu