sâmbătă, 2 iunie 2012

Briose colorate

Mi-a fost dor de niste briose colorate, in ton cu vara, asa ca am pregatit 2 feluri de briose: briose cu lamaie si briose cu ciocolata, pe care le-am ornat cu crema pe baza de mascarpone.


Pentru blat, am folosit retetele mai vechi, si anume reteta de chec cu lamaie si reteta de negrese cu nuci si prune uscate, pe care le gasiti in arhiva blogului.
Crema are la baza mascarpone. 500 gr mascarpone le-am amestecat cu 3 linguri de zahar pudra, 2 plicuri de zahar vanilat si un ou intreg. Cantitatea rezultata am impartit-o in doua: in jumatate am adaugat coaja rasa de la o lamaie, 2 lingurite de esenta de lamaie si colorant galben.

In a doua nu am adaugat decat colorant roz.  Am folosit colorant solid, profesional. Nu va recomand coloranele lichide si cu atat mai putin cele romanesti. Eu le-am comandat de pe net: http://www.sweetexpert.ro/, un importator al unor produse de calitate.


Peste briosele cu lamaie am presarat cateva seminte de mac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu