duminică, 3 iunie 2012

Recomandari din calatorie: Roma


Dupa cum ati putut observa, luna care tocmai s-a incheiat a fost saraca in postari. Nu am gatit prea mult pentru ca am fost mai mult plecati, iar calatoriile au avut si partile lor culinare.
Ultima calatorie a fost la Roma, si pentru ca am ajuns sa cunosc Roma destul de bine, de aceasta data am incercat sa ii aprofundez latura... culinara. Ce a iesit de aici: am (re)descoperit feluri de mancare delicioase, deserturi inedite pe care, evident, urmeaza sa vi le recomand. Iar daca aveti in plan sa ajungeti in Cetatea Eterna, nu trebuie sa ratati unele localuri.
In topul listei se afla Baffeto 2, situat la un pas de Campo de' Fiori. http://www.pizzeriabaffetto.it/ Recent renovat, si deschis doar la pranz si seara, pentru cateva ore, este un local cu lunga traditie si cu mancaruri delicioase. Ce va recomand de aici? Pastele cu somon, gnocchi quattro formaggi sau pizza Baffeto 2. Va fi greu sa va decideti ce sa comandati si, cu siguranta, veti dori sa reveniti.


 Pentru pizza la felie, va recomand Pizzeria Alice http://www.alicepizzapoint.net/index.asp. O puteti gasi in mai multe locuri din Roma, insa locul meu preferat este in drum spre Vatican. Veti gasi o gama extrem de larga de pizza, si nu trebuie sa ratati pizza cu rosii si anchois.


Iar daca mergeti la Roma nu trebuie sa ratati o vizita in zona Trastevere. Este o parte mai putin vizitata, dar extrem de pitoreasca. Veti gasi niste localuri minunate, cu mancare buna si mai ieftina decat in centrul orasului.

Va recomand cu caldura restaurantul Alle frate di Trastevere.


Aici veti gasi fructe de mare proaspete. Noi am ales sote de scoici si salata de caracatita cu rucola.
O vizita la Roma trebuie sa includa si un platou cu prosciuto, branza si rucola. Se poate gasi la orice terasa in diferite combinatii.

Cu siguranta sunt multe alte locuri si localuri care marita mentionate, insa acestea printre preferatele noastre.

Voi reveni cu o postare despre inghetata de la Roma.

See you soon...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu