duminică, 4 decembrie 2011

Muffins roz (cu fructe de padure)

Pentru ca, de cateva zile, mi s-a facut pofta de muffins, am luat cateva retete pe care le-am adaptat, pe ici pe colo, si am pregatit muffins pentru toate gusturile.

Azi, muffins roz.
Intr-un bol am pus 2 oua intregi, 160 ml ulei, 220 gr zahar, 100 gr de fructe de padure si 80 gr ciocolata alba. Fructele de padure le-am cumparat congelate, la kg, din Auchan, si le-am lasat sa se decongeleze in prealabil. Am pastrat in jur de 20 de fructe de zmeura si mure pentru ornat, evident fructele cele mai mari si mai frumoase.Ciocolata alba, in reteta initiala, era sub forma de pastile-banuti de ciocolata. Eu nu am gasit banuti decat la gramaj foarte mare si destul de scump, asa ca am luat o tableta normala de ciocolata alba, pe care am dat-o pe razatoare.
Ingredientele le-am amestecat cu mixerul, apoi am adaugat, in ploaie, 300 gr de faina pentru prajiuri amestecata cu 1 lingurita cu varf de praf de cop. La final am mai adaugat 50 gr de fructe de padure si am  mai amestecat circa 2 minute.

Aluatul roz l-am pus in forme de copt de hartie. Nu am avut forme de silicon, asa ca nu si-au pastrat foarte bine forma de muffins, insa, din fericire, gustul nu a avut de suferit.
Le-am pus la cuptor penru aprox 30 minute. Le-am verificat cu ajutorul unei scobitori, iar cand au fost gata, le-am scos si am pregatit glazura.
Am topit pe baia de aburi o tableta de ciocolata alba si, cu ajutorul unei lingurite, am turnat peste fiecare briosa putina ciocolata.
Le-am ornat cu cate o mura sau o zmeura pe care, in prealabil, am tamponat-o cu un servetel pentru a nu fi umede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu