joi, 29 decembrie 2011

Gustari de revelion- rosii cherry in branza de burduf

Cum bate revelionul la usa, ne-am gandit sa facem o avanpremiera cu niste prieteni, ocazie cu care am pregatit mai multe gustari delicioase si usor de facut.
Vom incepe cu rosiile cherry in braza de burduf.
Am ales niste rosii mai micute, pe care le-am spalat si le-am sters cu un servetel de hartie.
500 grame branza de burduf am amestecat-o bine cu 50 gr. de unt topit.
Am luat apoi fiecare rosie in parte si am "imbracat-o" in branza. Pentru ca untul a facut-o mai moale, a fost usor sa invelesc rosiile.


Cand au fost gata, le-am dat prin mai multe condimente: seminte de mac, de susan, praf de boia de ardei iute si frunze de ceapa verde tocata.

Impresionarea invitatilor va fi garantata, mai ales cand, in mijlocul bilelor de branza, vor descoperi rosiile.

Un comentariu:

  1. yeyyyy.. ce ideee bunaaa. tot timpul e invers aperivul acesta. adica rosii umpluta cu branza. trebuie sa incerc si eu varinata asta candva.

    RăspundețiȘtergere