duminică, 3 aprilie 2011

Ce am mai gasit prin magazine in acest weekend

Avand in vedere ca, de obicei, la sfarsitul de saptamana facem cumparaturile din supermarchet, m-am gandit sa va tin la curent si sa va recomand ceea ce mie ( sau lui Pisi) mi s-a parut interesant.

In Carrefour este o oferta la pastele Barilla. O cutie de 500 gr de paste costa, de regula,  in jur de 7 lei. Oferta consta in 2 cutii de cate 500 grame de paste si o cutie in care pot fi pastrate pastele, pentru 1 kg de paste. Cutia arata foarte bine in orice bucatarie, iar pretul pentru kilogramul de paste si cutie este 13 lei. Pisi sustine ca pastele Barilla sunt cu mult mai bune decat restul si..cine sunt eu sa il contrazic?:P

In Auchan am regasit, dupa multa vreme, pastrama afumata de porc, la 13 lei kg si doar 3 Euri. In general, cand cumparam mezeluri, ne uitam cam cate Euri contin si uneori chiar ne speriem....Aceasta pastrama este insa chiar foarte buna si, se pare, destul de ...naturala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu