luni, 23 aprilie 2012

Rulada cu dulceata de zmeura si ciocolata alba

Din categoria deserturilor, azi avem rulada. Pentru mine a fost un miracol cum s-a putut face rulada fara oua, dar...rezultatul a fost peste asteptari. Reteta am luat-o dintr-o revista si am cam strambat din nas cand  am vazut ca se face cu untura- mai ales ca nu sunt mare prietena cu produsele de porc. Totusi, Pisoiului i-a placut mult.

Mai intai am incins cuptorul la 180 grade, apoi am preparat un aluat din 300 grame de faina amestecata cu un praf de copt, 80 grame de zahar, 4 linguri zdravene de untura (da, ati citit bine, untura!) si 150 ml lapte.
L-am amestecat bine- credeam ca voi avea nevoie de robot, insa a mers foarte usor sa il amestec manual. Daca se sfarama, mai adaugati putin lapte.

Acest aluat l-am intins pe o suprafata presarata cu faina, obtinand un drepunghi de lungimea formei de chec.
Peste el am intins, fara sa ajung la capete, continutul unui borcan de gem de zmeura si o tableta de ciocolata alba maruntita.
Am rulat aluatul cu atentie, l-am "sigilat" la capete ca sa nu curga gemul, apoi l-am rulat in hartia de copt si, complet imbracat in hartia de copt l-am pus in forma de chec. L-am dat la cuptor pentru circa o ora.


Poate fi ornat cu ciocolata alba topita, crema de vanilie sau sos de vanilie. Noua ne-a fost prea pofta, asa incat nu a mai apucat sa fie si ornat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu