vineri, 6 aprilie 2012

O noua reteta de pulpe de pui cu legume

Retetele de pulpe de pui sunt, cred eu, infinite.  Mereu poti crea una noua. In plus, sansele de a da gres sunt extrem de reduse, iar carnea de pui se gateste usor.

Pentru aceasta reteta, pulpele de pui inferioare-o caserola de 6 bucati, se spala, se sterg de apa si apoi se pun la prajit in ulei cateva minute. Nu este necesar sa fie prajite de tot, pentru ca oricum se vor da la cuptor. Dupa ce le scoatem din tigaie, le punem direct intr-un vas de yena.
Separat, punem la prajit o ceapa alba taiata marunt, un ardei gras, 4-6 ciuperci taite felii si 2 rosii feliate. Noi am folosit rosii congelate, fierte in toamna trecuta si puse la congelator. Am prajit toate legumele cateva minute, am condimentat cu piper, sare, busuioc si cimbru.
Dupa ce au fost gata, am adaugat putin vin rosu si masline verzi, am turnat compozitia peste pulpe si am  dat la cuptor pentru 30 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu