duminică, 5 februarie 2012

Piept de rata cu orez

Luna trecuta am fost la un restaurant din Debrecen unde Pisi a mancat un delicios piept de rata.  De fapt, toata mancarea de acolo este foarte buna si, mai ales ca acum nu se mai fumeaza, si atmosfera s-a schimbat, parca, in bine. Cum stiam ca se gaseste in Auchan piept de rata, am achizitionat o bucata si i-am dat Pisoiului de lucru. Eu cred ca s-a descurcat foarte bine.


O bucata  de piept ajunge pentru 2 persoane daca este servit cu garnitura si daca cei doi nu sunt foarte flamande.
Asadar, pieptul a fost spalat, sters de apa si partea cu grasime a fost crestata, apoi a fost pus la prajit in ulei cateva minute.
Cand a fost aproape gata, Pisi l-a pus, impreuna cu uleiul in care s-a prajit la cuptor pentru a se face uniform. La cuptor nu se lasa mult pentru a nu se intari.

Dupa ce l-a scos, l-a taiat felii subiri pe care le-am servit cu  garnitura de orez. Noi folosim orez care se fierbe in punga, pentru ca este mai usor de facut si portionat. Se poate manca fiert simplu, sau cu curry si legume.

Noua ne-a placut foarte mult cum a iesit si il recomandam celor care vor sa incerce ceva deosebit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu