sâmbătă, 18 iunie 2011

Tiramisu cu zmeura

Este unul dintre cele mai bune deserturi pe care le-am incercat pana acum. I-a placut pana si lui Pisi, care nu este fan tiramisu. Am asteptat cateva saptamani pana am facut reteta, in incercarea de a gasi undeva in Cluj zmeura proaspata. Cum nu am reusit sa gasesc, m-am incumetat sa incerc si cu zmeura congelata si a iesit chiar bine.

Asadar, se prepara tiramisu dupa reteta clasica. La mine, reteta clasica este in felul urmator. 2 galbenusuri le amestec cu 100 grame zahar pudra pana se obtine o spuna alba. In aceasta spuma incorporez o cutie de mascarpone si 100 ml de frisca batuta.

In aceasta crema am incorporat 200 grame de zmeura pe care in prealabil am decongelat-o.


Am pregatit piscoturile, pe care le-am inmuiat in prealabil in lichior de cafea diluat cu apa si indulcit cu putin zahar pudra. Intr-o cana de lapte pun 100 ml lichior,100 ml apa si o lingurita cu varf de zahar pudra. Daca va place un gust mai puternic de cafea, mai puteti adauga si o lingurita de cafea solubila.
Am pus un rand de piscoturi, un strat de crema, apoi din nou un rand de piscoturi si restul de crema. Deasupra am pudrat cacao.

A iesit delicios.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu