vineri, 24 iunie 2011

Pulpe picante la cuptor

Pisoiului meu ii place mancarea picanta si, de multe ori se intampla sa "scape" putin mai mult chilli in mancare.
De aceasta data insa, trebuie sa recunosc ca eu am fost cea care i-am oferit sansa de a folosi din belsug acest condiment.
De ceva vreme am descoperit la Cora condimente pregatite pentru vanzare in cutii mici de plastic, ambalate chiar de magazin. Asa ca am profitat si am luat niste Chili, Cardamon si Curry.


Iar Pisoiul, evident ca s-a bucurat din plin de Chili si a facut urmatoarea reteta:

A luat o caserola de pulpe de pui dezosate- 8 bucati -pe care le-a spalat, le-a curatat de grasime si le-a pus la macerat intr-un sos facut din cateva linguri de smantana- in functie de cate pulpe sunt, 2 lingurite de mustar, sare, piper, ulei si, evident chilli din belsug.


Pulpele le-a lasat la macerat cam o ora, dupa care le-a pus intr-un vas si le-a dat la cuptor.

Separat a pregatit orez cu legume. A pus la prajit, in ulei, ceapa taiata marunt cu ardei, apoi a adaugat apa si orez si le-a lasat sa fiarba impreuna.
Pentru cei carora le place orezul simplu, pulpele se pot servi si cu garnitura de orez fara legume.



Au iesit foarte bune, cu un gust usor picant. Le-am savurat cu un pahar de vin. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu