duminică, 4 martie 2012

Paste quatro formaggi cu...somon

Din categoria pastelor "originale", va prezentam si aceasta reteta pe care Pisi a pregatit-o initial ca o reteta clasica quatro formaggi, pana cand m-am gandit sa o "imbunatatesc" cu putin somon, iar de atunci, am ajuns la concluzia ca noua varianta este mai pe gustul meu.
Aveti nevoie de 4 feluri de branza. Noi am ales brie, branza cu mucegai, cascaval si parmezan. Trebuie sa precizez ca parmezanul l-am ras peste paste, cand au fost gata.

Se pun cateva cubulete de unt la topit, apoi se adauga putin lapte si branza taiata cubulete. Se lasa toate la topit pana cand se omogenizeaza, la foc potrivit. In functie de cum va place sa fie compozitia, se mai poate adauga putina smantana.

Pastele se fierb, apoi se scot din apa si se scurg. Se amesteca cu branza topita, iar peste ele se rade parmezan.

Somonul se spala, se taie bucatele,  se sareaza, apoi se prajeste cateva minute in unt. Se adauga peste paste. Combinatia dintre amestecul de branzeturi si somon este delicioasa.
Evident, cei carora nu le place somonul, se pot limita la varianta fara peste, sau pot inlocui somonul cu alt fel de paste.
  Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu