duminică, 4 septembrie 2011

Biftec tartar

Biftecul tartar este una dintre mancarurile noastre preferate, insa este destul de greu sa gasesti locuri unde sa fie bine preparat. Am incercat si noi acasa si rezultatul a fost cat se poate de bun.
Am cumparat din supermarchet o caserola cu 2 bucati de carne tocata de vita pentru hamburgheri.
Am amestecat cele doua bucati de carne cu sare, piper, boia, castraveti murati taiati marunt, ceapa taiata marunt si mustar. In mod normal se adauga si sos Worchester, insa mie personal nu imi prea place.
Secretul acestul fel de mancare sta insa in...gustul fiecaruia. Lui Pisi, de exemplu,  ii place putin mai picant. In realitate, pana cand obtineti gustul care sa va placa cu adevarat, trebuie sa tot gustati. Asa am facut si noi, insa pot sa va spun ca este bine ca, de la inceput sa puneti multe condimente.

L-am servit, la fel ca la restaurant, pe paine prajita, unsa cu unt si rondele de ceapa rosie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu