vineri, 6 mai 2011

Tort cu iaurt si fructe de padure

Printre retetele Pisoiului meu, am strecurat si o reteta facuta de mine. Eu una nu stiu si nu fac decat deserturi. Acesta este un tort pentru care nu se foloseste cuptorul. Este un tort rece si care se face destul de repede. In plus, este si un tort de sezon.

Asadar, se amesteca 500 gr de iaurt gras- eu am folosit de bivolita cu 200 ml de frisca batura- au am folosit Hulala, cu 100 gr zahar si 3 galbenusuri.
Separat, am batut spuma cele 3 albusuri ai apoi le-am incorporat in crema de iaurt.
Am pregatit gelatina-1 plic, dupa instructiunile de pe plic, pe baia de aburi, fara a o fierbe si apoi am incorporat-o in crema.

Intr-o forma de tort cu fundul detasabil, am pus un strat de crema, apoi am pus piscoturi ( 100 grame sau cat cuprinde forma de tort pe care o aveti), un nou strat de crema si apoi un strat de fructe de padure ( 100 grame de capsune taiate bucati si 50 grame de fructe de padure- se pot folosi fructe de padure proaspete sau, daca nu e sezonul lor, fructe de padure congelate- se gasesc in Auchan, varsate si sunt bune si ieftine). Deasupra se pune un nou strat de piscoturi si restul de fructe de padure ( 150 grame de capsune taiate bucati si 100 grame de fructe de padure sau 250 grame de capsune taiate bucati).




Se pune ultimul strat de crema si se tine in frigider timp de cateva ore ( minim 3 ore). Apoi se scoate de la frigider si din  forma de tort detasabila si se orneaza cu frisca si cu fructe de padure sau cu capsune.





2 comentarii:

  1. Hopaaaaaaaa,

    Asta imi place Mititelato, faza e ca fructe de padure congelate??? sunt bune?
    Oricum arata f bine, iti aduci aminte cand ne-am apucat noi sa facem fursecuri in forma de inima??

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta este reţeta pe care Krisztina a furat-o şi pregătit-o când am fost acasă? A fost delicioasă...
    Barni

    RăspundețiȘtergere