joi, 26 mai 2011

Paste carbonara cu mazare si menta

Stiu ca titlul va poate face sa va strambati din nas si sa va ganditi cum se pot combina niste paste carbonara cu mazare si cu menta insa, credeti-ma ca merita sa incercati. Reteta am prelunat-o dintr-o carte de bucate a lui Jamie Oliver si ne-am gandit ca, daca el a propus-o, nu are cum sa nu fie buna. Si a fost excelenta.

Asadar, se pregatesc pastele carbonara dupa reteta clasica: se pune la prajit bacon in ulei sau in unt, impreuna cu ceapa alba taiata marunt. Cand este prajit de jumatate bacon-ul, se adauga mazarea cruda: cam o lingura pentru fiecare portie.



Cand mazarea si baconul sunt gata, se aduga sosul facut din smantana diluata cu lapte si pastele. Se condimenteaza cu sare, piper alb macinat si menta ( proaspata sau uscata). Noi nu am avut menta proaspata, asa ca am folosit uscata ( din plic). Eu nu sunt un mare fan menta, ba din contra, insa pot sa va spun ca au iesit delicioase.
Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu