duminică, 17 martie 2013

Paste cu creveti

In plin scandal al carnii de vita, de cal, de curcan si  de alte vietuitoare, ne-am indreptat catre fructele de mare. De fapt, acestea s-au situat mereu printre preferatele noastre, dar parca in ultimul timp ni s-au parut si mai gustoase.

Am inaugurat saptamana cu niste paste cu creveti. De fapt, ne-am hotarat in fata standului cu peste din Cora ca vrem sa mancam creveti, iar "garnitura" de paste i-au venit in minte Pisoiului in drum spre casa.

Ca urmare, am cumparat 400 gr de creveti. Am putea spune ca 300 gr erau suficiente pentru 2 persoane, insa asa se intampla cand mergi la cumparaturi cand iti este foame.



Odata ajunsi acasa, Pisoiul s-a pus pe treaba. A pus la fiert apa pentru paste.
 Intr-o tigaie a pus cateva linguri de ulei, frunze uscate de busuioc, putin chili, cateva bucatele de unt si o caciulie de usturoi curatat si taiat felii. Le-a lasat pe foc timp de cateva minute, pana cand usturoiul si busuiocul si-au lasat savoarea in ulei. A adaugat apoi crevetii si i-a lasat la prajit, amestecand timp de cateva minute. Daca vi se pare ca nu este destul sos, mai puteti adauga niste unt. 
Intre timp a pus la fiert pastele.
La final a adaugat doua rosii taiate in bucati mici, sare si piper, dar si 2-3 linguri de smantana. Toate ingredientele s-au amestecat intr-un sos delicios, peste care a turnat pastele.
Ce a urmat a fost un rasfat culinar. Atat pastele, cat si cele 400 gr de creveti s-au topit ca prin minune.
Este o reteta delicioasa, gata in cel mult 20 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu