duminică, 17 martie 2013

Mere umplute la cuptor

         Chiar daca nu mai este mijlocul iernii- momentul cel mai des intalnit pentru a face mere coapte in cuptor, ni s-a facut pofta de acest desert.

         Aveam destul mere acasa, asa ca ne-am pus pe munca: am spat merele, le-au curatat de seminte si unele dintre ele le-am taiat in jumatati. Le-am umplu cu tot felul de bunatati pe care le-am gasit prin casa: miez de nuca, prune uscate, gem si dulceata- dintre care preferata mea: cea de cirese amare.

Le-am acoperit cu un strat de scortisoara pudra si le-am dat la cuptor pentru cateva minute.
Au iesit atat de bune, incat cu greu am avut rabdare sa asteptam sa se raceasca pentru a le putea manca. Iar ca rasfatul sa fie si mai mare, le-am servit cu un pahar de vin fiert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu