joi, 12 ianuarie 2012

Briose Milka

Aceasta e o reteta adaptata, care are la baza o reteta de briose cu ciocolata de menaj, dar eu am folosit ciocolata Milka, aceasta fiind mult mai buna si gustoasa. In plus, are un gust incomfundabil.

150 gr de ciocolata Milka, simpla, am topit-o pe baia de aburi.
Separat, am amestecat 350 gr de faina pentru prajituri cu o lingura de praf de copt, 50 gr. cacao, 80 gr. zahar.
In alt bol am batut 2 albusuri spuma, apoi am adaugat galbenusurile, 6 linguri de ulei si 350 ml lapte. Peste compozitie am adaugat ciocolata topita, apoi amestecul de faina.
Am mai adaugat 200 gr. ciocolata Milka  cu lapte, simpla si 100 gr. ciocolata Milka alba, toata taiata  bucati- cam fiecare "patratel" de cicolata l-am taiat in 4.
Am amestecat bucatile de ciocolata cu restul de continut, usor, cu o lingura si am pus compozitia in formele de briose. Au iesit cam 18-20 briose.

Le-am pus la copt circa jumatate de ora, apoi le-am lasat la racit in cuptor, cu usa intredeschisa.
Bucatile de ciocolata s-au topit partial, asa incat, atunci cand musti din briosa simti gustul puternic de ciocolata milka.
Evident, se poate incerca si cu ciocolata de menaj, insa nu este la fel de gustoasa.
Daca va place mult un alt fel de ciocolata, puteti inlocui Milka, insa pentru noi, este ciocolata preferata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu