duminică, 27 noiembrie 2011

Placinta cu carne

De curand am cumparat o revista cu foarte multe retete de placinte cu carne si nu am rezistat tentatiei de a nu incerca si eu una.
Blatul l-am cumparat din Cora, de la raionul unde se gasesc lipii si blaturi semipreparate. Au o gama extrem de larga, de la aluat de tarta, la aluat de placinta dulce sau sarata si costa in jur de 5 lei unul.
Pentru umplutura, am folosit carne tocata de vita.
Am taiat marunt o ceapa mica alba si 3 catei de usturoi, pe care i-am pus la prajit intr-o lingura de ulei de masline. Cand au devenit aurii, am adaugat aprox 400 gr. carne tocata si 2 linguri de bulion de rosii. Le-am lasat pe toate in tigaie la prajit. Cand carnea a inceput sa se rumeneasca, am adaugat 150 grame de masline verzi cu ardei, taiate felii. Am condimentat cu sare, piper si nucsoara.
Le-am lasa pe toate la foc mic, timp de aprox 5-10 minute.
Intre timp, am scos blatul si l-am pus intr-o forma de tarta  tapetata cu hartie. Forma blatului este rotunda, numai buna de pus in tava.
Amestecul de carne l-am pus in mijloc si l-am repartizat uniform. Deasupra am pus o "glazura" din 2 oua intregi amestecate cu 100 ml lapte, o lingura de faina si 150 grame de cascaval dat pe razatoare.

 Tarta am pus-o la cuptor pentru 20-30 minute.
Pofta Buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu