luni, 25 iulie 2011

Cheesecake cu capsune

Noua ne place foarte mult cheesecake-ul si incercam sa il combinam cu tot felul de fructe, in functie de sezon.

Pentru acest cheesecake am facut un blat din 75 grame faina alba, 75 grame faina integrala, 100 gr unt, 50 grame zahar brun si 1 galbenus de ou. Cand a fost gata, l-am modelat ca pe o bila, l-am invelit in folie transparenta si l-am pus la frigider pentru 30 minute.
Cat timp blatul a stat la frigider, am preparat branza: am luat 4 oua si am separat albusurile de galbenusuri.  Galbenusirile le-am batut cu 50 grame zahar, 500 grame branza de vaca, 50 grame de unt topit si 300 grame de iaurt. Cand amestecul a fost gata, am inglobat 2 plicuri de praf de budinca de vanilie si abusurile batute cu 50 grame de zahar. Am scos aluatul, l-am intins intr-o tava dreptungiulara si am adaugat  crema

Am bagat tava la cuptor pentru o ora la 180 grade. Cand a fost gata am adaugat capsunele taiate. Deasupra am pus un plic de Tort gelle de la Dr.Oetker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu