duminică, 6 octombrie 2013

Mini foitaje

Uneori ne este pofta de o gustare rapida, alteori avem musafiri si vrem sa pregatim ceva repede...pentru aceste momente, am descoperit foitajul.
Mult timp am avut impresia-gresita de altfel-ca foitajul poate fi folosit doar la prajituri. Evident, nu este asa. Am descoperit o noua fata a foitajului, necunoscuta- mie- pana acum.
Am pregatit pentru niste musafiri foitaje cu legume si peste.

Aluatul de foitaj-cumparat din supermarket- l-am taiat sub diferite forme: patrate, dreptunghiuri, de diferite dimenisuni. L-am uns cu sos pesto, apoi am pus pe fiecara bucatica ce am gasit prin frigider: masline feliate, rosii cherry taiate in 2 sau in 4 bucati, cate o bucata de anchois, rondele de ceapa, bucatele de ardei gras. Pe unele am pus si ardei chili. La final le-am condimentat cu sare si piper, am pus pe ficare putin ulei de masline si le-am uns cu ou batut.


Unele rosii cherry le-am imbracat in aluat, iar unele bucati de aluat ramase le-am invartit sub forma de spirala si le-am condimentat.
Unele le-am acoperit cu cascaval razuit, in timp ce pe altele am pus cascavalul doar cand le-am scos din cuptor.

Le-am bagat pe toate  la cuptor pentru 15-20 minute.
Au fost foarte apreciate.

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere